« Powrót

Zgłaszanie błędów i problemów systemu

Jeśli zauważyliście Państwo ewentualne błędy, braki, problemy z funkcjonowaniem i działaniem systemu, proszę je przekazywać mailowo na adres: opitpp@slaskie.pl. Zgłoszenie serwisowe powinno zawierać wszystkie niżej wymienione elementy:

  • link do miejsca w aplikacji, w której wystąpił błąd,
  • nazwa modułu tematycznego, w którym wystąpił błąd,
  • informacja, czy ścieżka dojścia do błędu wymaga, aby użytkownik był zalogowany do aplikacji, a jeśli tak, to podać login użytkownika, który był zalogowany do aplikacji,
  • szczegółowy opis działań prowadzących do błędu,
  • oczekiwany rezultat, tj. opis poprawnego działania,
  • załączniki w postaci zrzutu lub zrzutów ekranów z błędami.

przewodnik po systemie OPI-TPP

mapa dofinansowanych projektĂłw

śląskie do przodu!